Gå til hovedinnhold
  • Bilde
  • Om godkjenningsprosessen

    Har du konsulenter som du vil synliggjøre på markedsplassen vår, må de først gjennom en godkjenningsprosess. Den innebærer vurdering av CV, referansesjekk, svar på noen skriftlige spørsmål eller fagintervju.

  • 1. Etter registrering

    Når du har registrert selskapet, laster du opp CV-ene til konsulentene du vil vise frem.

    Vi sjekker om kompetansen deres matcher fagområdene våre, og at konsulentene har minst 2 års relevant arbeidserfaring.

  • 2. Underveis

    Er kompetansen og erfaringene en god match med det kundene våre ser etter, sender vi konsulenten videre til en referansesjekk og i noen tilfeller gjennomfører vi en kort quiz.

    På den måten kvalitetssikrer vi kompetansen deres.

  • 3. Etter godkjenning

    Kort tid etter får du (mest sannsynlig) beskjed om at konsulentene fullførte godkjenningsprosessen med glans!

    Da signerer du samarbeidsavtalen vår på vegne av konsulentselskapet, og får tilgang til mange spennende oppdrag på markedsplassen!

  • Bilde
  • Hypp på å synliggjøre
    folqa dine?


    Med AI henter vi ut informasjon fra konsulent-CV-ene du laster opp, og automatisk fyller ut profilene deres. På den måten får du enkelt sende konsulentene til godkjenning i en fei!

    Har du ikke CV-en klar, kan du alltids fylle inn profilen rett i løsningen.

  • Få varslinger om aktuelle oppdrag

    • Få Slack-varsling når et aktuelt oppdrag publiseres.
    • Bli minnet om oppdrag på e-post.
    • Få varslinger når konsulentprofilen trenger å bli oppdatert til nye, potensielle oppdrag.

  • Søk etter oppdrag

    • Søk etter alle oppdrag som publiseres på markedsplassen.
    • Sorter etter etterspurt fagdisiplin, roller og kompetanse.
    • Sørg også for å synliggjøre konsulentene for oppdragsgiverne i søket.

Få siste nytt rett i innboksen

Takk for din registrering 😊